.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشیار: باید از ترکمنستان شکایت کنیم
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود.
دانشیار: باید از ترکمنستان شکایت کنیم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترکمنستان برای افزایش قیمت ، گاز صادراتی به ایران را قطع کرده است از مسئولان خواست از این کشور شکایت کنند.

کمال دانشیار در گفتگو با عصرایران تصریح کرد: ایران 10 تا 15 میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان وارد و به همین مقدار نیز به ترکیه گاز صادر می کند .

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر سال در زمستان ما کمبود گاز داریم و این کمبود گاز تا 20 سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با شروع فصل سرما 200 میلیون متر مکعب گازی که باید به صنایع داده میشد قطع شده و به مردم داده می شود.

دانشیار اضافه کرد: برای رفع مشکل کمبود گاز کشور باید تولید بالا برود که این کار 50 میلیارد دلار هزینه دارد و 5 سال هم به طول می انجامد.

وی در پایان گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود.

گفتنی است با شروع فصل سرما، کشور ترکمنستان به بهانه نقص فنی صدور گاز به ایران را متوقف کرده است درحالیکه به گفته مسئولان ، ترکمن ها خواستار افزایش قیمت گاز تا دو برابر قیمت فعلی هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 19 دي 1386
از نمایندگان استان مازندران در مجلس جهت پی گیری کمبود گاز در استان چه خبر؟ مثلا این که در خواب هستد و فقط تلاش برای جمع آوری رای می کنند! اگر نمایندگان استان اصفهان یا تهران بودند اون نمایندگان چیکار ی کردند؟ راستی مسئوین استان بیدارند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.